Harmoni Flöde 

Här får du en ökad rörlighet i form av enkla rörelsekombinationer till vacker lugn musik. Övningarna ger dig ökad kroppskännedom och ett ökat fokus. Du arbetar med din andning och lyssnar inåt. Alla behöver det! 

Dansa Zafro 

Nu släpper vi loss till härlig musik. Svänger våra höfter och förflyttar oss till varmare breddgrader, det går liksom inte att stå still. En mix av härlig Afro och svängig Zamba. Time to dance !!! 

Skivstång 

Med hjälp av en skivstång tränar du kroppens större muskler. Du jobbar efter egen förmåga och väljer själv hur mycket vikt du vill ha på din skivstång. Hela kroppen får en tidseffektiv genomkörare. Styrkan vi behöver ! 

Box mix 

En pulshöjande träningsstund med mycket träning för överkroppen. Enkel skuggboxning i korta kombinationer varvas med pulshöjande övningar där du bjuds på extra mycket styrka och uthållighet med din egen kropp som motstånd. Wow va kul ! 

Mage/Rygg 

En stark hållning är A och O för att kroppen ska må bra därför stärker vi vår core.
Du väljer själv om du vill göra det
lättare eller tyngre alternativet på övningarna. Övervägande övningar sker sittande eller liggande på en matta till härlig musik. Känns som alla behöver det ! 

Funktionell Fysträning 

Varierade fartfylld och energigivande klass. Vi varvar styrka och konditionsövningar på olika stationer som utmanar både din kropp knopp. Häng med! 

Rörlighetsträning 

Här får vi en ökad smidighet i ett lugnt och fint tempo. Vi ökar på rörligheten så att vi känner oss mer flexibla i kroppen.
Med lätthet tar vi oss hemåt igen. Prova! 

Multiträning 

Kondition och styrkeövningar där du kan utmana dig själv efter din egen kapacitet. Högintensiv träningsform med massor av endorfiner. Time to sep up! 

Indoor walking 

Konditionsträning som ökar din uthållighet och ger dig en effektiv förbränning. Du får bättre hållning som gör att du gärna vill sträcka på dig lite extra. Nu kör vi ! 

Styrka 

Uppbyggande styrke träning för kroppens större muskler. Du använder din egen kropp som främsta redskap och tar även hjälp av gummiband, hantlar och steplåda. Du kommer med peppande inslag få pulsen att höjas. 

Vårschema 2020 (pdf för nerladdning)

Checka in dig på klassen senast 5 minuter innan klassen startar annars går platsen till den som står som reserv.

Avbokning skall ske 3 timmar före klassen startar via nätet både för ordinarie- och reservdeltagare för att slippa debitering.